Vi sælger antikviteter i bred forstand, især danske.


Vi lægger vægt på at have et bredt udbud til et veldækket dansk bord:


Kongelig, B&G, fajance, gamle glas og sølvbestik.


Vores butik er i forbindelse med vores bolig, - en mellemting mellem et varelager og et showroom.
Det er jo en netbutik og via nettet har vi åbent døgnet rundt !
Vi er travlt optaget med at finde nye varer, så vil I besøge os er I altid velkomne til at lave en aftale så åbner vi gerne dørene.
Send en mail

 
ÅBNINGSTID : Kun åben efter aftale, Tlf. 3113 0144


KONTAKT: Send en e-mail til klitsantik@hotmail.com
KØB I NETBUTIK : Pris på varen tillægges forsendelsesomkostninger ( sædvanlig kr. 100 for pakning, post og forsikring, den nøjagtige pris aftales via mail ) . Det samlede beløb overføres til:

Nordea regnr 1938 kontonr 5366653963.
Når pengene er på kontoen afsendes varen.
Betaling med Paypal 

Der er også mulighed for at afhente efter aftale.

Swift : NDEADKKK
IBAN : DK 8920005366653963
Nordea København
Danmark

Vi er købere til antikviteter og kuriosa i almindelighed, og p.t. især til dansk kongeligt porcelæn, dansk sølv danske figurer og smykker.
Desuden købes døds- og flytteboer og dele herfra.
Send en e-mail,


Venlig hilsen -og på gensyn



Elisabeth & Stefan Klit
8960 Randers SØ

Cvr-nr. 21307947


Der er fortrydelsesret og reklamationsret ved køb af varer iflg. forbrugeraftale- og købeloven.
Gælder kun ved fjernsalg/nethandel til private

Fortrydelsesret
Vedr. fortrydelse af køb gælder forbrugeraftaleloven. Der er således 14 dages returret regnet fra varens ankomstdag til kunden. Ved brug af denne ret, skal man dog inden for tidsfristen skriftlig kontakte sælgeren og meddele, at man ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende, inden varen returneres. Ifølge loven skal varer, der returneres være i samme stand og mængde som ved købet, og køber skal i henhold til loven betale for returforsendelsen. Sælger tilbagebetaler varens købspris indenfor14 dage.

Reklamationsret:
Skulle De modtage en vare, der er transportskadet, defekt eller lider af mangler, og skavanken ikke er blevet oplyst af sælger før handelen, bedes man af bl.a. forsikringsmæssige årsager undlade at returnere varen med det samme, men hurtigst muligt kontakte sælger (e-mail) for at aftale nærmere om returnering af varen. Man kan blive tilbudt afhjælpning eller en ny levering, hvis det er muligt, et passende afslag i prisen eller ophævelse af købet og tilbagebetaling af beløbet.

Klits Antik:
Tilbage til forsiden Send os en e-mail